piątek, 20 listopada 2015

Komódka do renowacji- POMOCY!!! :)

Witam Was bardzo serdecznie :)

Przepraszam, że tak dawno się nie odzywałam ale to wina braku czasu, ciągle coś no i ta jesienna dołująca pogoda :( Chyba szykuję się do zimowego snu he he :)

Za to nie przestałam kochać starych mebelków :)
W związku z czym zwracam się do Was z prośbą o porady w kwestii odnowienia komódki, niestety pomalowanej farbą olejną łącznie z uchwytami i okuciem. Na prawych drzwiczkach zamiast okucia z kluczykiem ktoś przykręcił zwykły uchwyt meblowy dla wygody ;/

Podpowiedzcie mi proszę jak ją doprowadzić do idealnego stanu, czym ją oczyścić czy opalarką czy może jakiś preparatem do ściągania farby a może papierem ściernym chociaż chyba nie dam rady bo jest to metoda dosyć ciężka jeśli chodzi o tak "trudny"i duży mebel.
Jakich farb używacie? Chcę aby była w takiej samej kolorystyce jakiej jest czyli biała ale matowa z naturalnym blatem.

Poniżej zdjęcia skarbu przed renowacją :) Jak tylko skończę jej odnowę to się pochwale zdjęciami w nowym poście :)









Będę ogromnie wdzięczna za każdą wskazówkę a na pewno macie duże doświadczenie :)
Dziękuję.

6 komentarzy:

  1. Nie poradzę, bo się nie znam - ale komódka warta pracy :)) Piękna zdobycz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw opalarka, potem szlifowanie. Ja kredens malowałam potem białym akrylem matowym. Suchym pędzlem, aby uzyskać efekt przecierki :) Ale najpierw trzeba ją rozebrać, żeby dostać się swobodnie w każdy zakamarek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak nowa bardzo pieknie wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa :)