poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Troszkę o moich nowych zdobyczach...

Witajcie ;)

Muszę się oczywiście troszeczkę pochwalić moimi nowymi zdobyczami z tamtego tygodnia ;)

A więc tak:

Stary garnek kamionkowy już robi za osłonkę na bluszcz doniczkowy

Dwa zdobione, kuchenne pojemniki na kaszę i ryż- kupione oba za 5 zł :D
Cena śmieszna, im więcej na nie patrzę tym bardziej nie mogę uwierzyć, że kupiłam je za bezcen ;)

Drewniana solniczka z napisem Salz- nie uwierzycie ale kupiłam ją w second-handzie!!! Nigdy wcześniej nie spotkałam innych rzeczy niż ciuszki, obuwie no i galanterię a tu proszę solniczka stojąca wśród talerzy, półmisków i szklanek :)

i

Duży, drewniany świecznik, zawsze o takim marzyłam ;) Nie podoba mi się troszkę jego kolor, bo ten brąz ma taki dziwny odcień więc na pewno pójdzie pod pędzel, a na jaki kolor? Tego jeszcze nie wiem ;)



Pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowa :)