środa, 29 lipca 2015

Oto ja :)

















Anita z Wiejskich Klimatów...
Dolnoślązaczka przebywająca bardzo często na Ziemi Lubuskiej :)

Na co dzień pracuję a w wolnych chwilach zajmuję się upiększaniem mojego mieszkania znajdującego się niestety w mieście, dlatego staram się aby było jak najbardziej wiejskie :)

Moje niespełnione marzenie zamieszkania na wsi przejawia się we wszystkim co mnie otacza.
Mam nadzieję, że kiedyś się ono spełni... ;)
Każdą rzecz, którą kupuję staram się aby była stara, do odnowienia bądź nie a najlepiej z widocznymi śladami swojej wiekowości :) Dążę do tego aby moja szara miejskość podszyta była barwną wiejskością.

Co uwielbiam???
Oczywiście wszystko co stare, wiejskie, sielskie i nieidealne.

Meble w żadnym wypadku stylizowane a właśnie stare z prawdziwego drewna. Najlepiej przekazane
z pokolenia na pokolenie, wtedy dochodzi sentyment ;) Sama jestem posiadaczką takich skarbów.

Fascynują mnie przedmioty trafione na pchlich targach, które z racji wieku posiadają widoczne ślady użytkowania, co dodaje im uroku. Każde pęknięcie, każdy uszczerbek pisze i maluje ich historię.
Zawsze zastanawiam się nad ich dotychczasowym istnieniem, a w szczególności nad ich wcześniejszym miejscem „zamieszkania” :)

3 komentarze:

  1. Kochana!!! Juz się cieszę, że trafiłam na twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nawet nie wiesz jak takie słowa cieszą ;)

      Usuń
  2. Cudownie się zapowiada:) Zachęcam do publikowania postów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa :)